Sobotní úklid

04.06.2012 08:53

 

    Ahoj zkusím také přidat svůj příběh, který by mohl být inspirací pro ženy, které rády provokují své muže. Bylo sobotní dopoledne a po ranní kávě mě manželka začala provokovat. Říkal jsem si že dopolední sexík by nebyl špatný a tak jsem její doteky opětoval, ale to jsem netušil co mě čeká. Hrátky s provazem u nás nejsou neobvyklé a tak mě nepřekvapilo, když si vzala provaz, že mi sváže ruce. Prý udělej si pohodlí a nastav ruce. Provaz, kterým mi svázala ruce ještě přivázala k noze naší sedačka a tak jsem se nemohl ani hnout z místa. Vše probíhalo zcela běžně, svlékla mi kraťasy pozlobila pusinkou a pak odešla do koupelny. To mě malinko překvapilo a čekal jsem co bude dál. Přišla a na sobě měla jen zástěru s laclem. Byla to taková ta co se používá při vaření. Nikdy jsem ani netušil, že jí doma máme  Přiznávám, že to je dost rajcovní pohled, jak jí vykukují prsíčka a má nahý zadeček a tak jsem se těšil co bude dál. Ano bylo a to jsem zíral. Přišla chvilku mě zase zlobila pusinkou, pak si ho vzala do ruky a jen žaludem se pozlobila na poštěváčku a zase odešla. Chvilka pro šok dne nastala, když se vrátila s vysavačem a začala luxovat. Ležel jsem tam a díval jsem jak na mě špulí zadeček a při tom luxuje. Během luxování vypnula vysavač a přišla znovu ke mě. Klekla si nade mě a přitiskla mi mušličku na pusu a řekla mi dělej mám chuť být vylízaná. Rád jsem vyhověl, ale to bylo zase vše. Šla dál luxovat. Takhle to pokračovalo dál chvilku mě kouřila, později si na mě zase nasedla, ale vždy těsně před mým vrcholem přestala. Nechala mě tam takhle ležet zhruba 2 hodiny. Vždy když si všimla, že mi nějak uvadá, tak se postarala o mou erekci. Nebudete tomu věřit, ale zvládla u toho i uvařit sobotní oběd. Vrchol všeho byl, když si během vaření donesla z kuchyně donesla pěknou tučnou okurku. Sedla si těsně tak, abych na ní nedosáhl, navlékla na okurku kondom, natřela jí gelem a pěkně divoce se s ní vyšukala. Pak se zase sebrala a šla dodělat ten salát. Opravdu až po necelých dvou hodinách mě udělala rukou a pusou. Otřela mě ručníkem a já myslel, že mě propustí ... OMYL řekla, že mě vysvobodí až se mi zase postaví. Je pravda, že mi s tím postavením po krátké odmlce pomohla a pak mě odvázala a proběhlo krásné sobotní dopolední milování. A to je konec mého nejsilnějšího zážitku. Mé ženě tímto uděluji řád zlaté a nápadité manželky