Skype

04.06.2012 08:35

 

    Ahoj, zkusím se tu pochlubit se svým zážitkem, který jsem měla při setkání se svým neznámým na skypu. Toho setkání jsem se bála, ale když mi přišla velice originální pozvánka na skype, začala jsem se těšit. Je pravda, že jsem si nedovedla představit jak se budu svlékat před cizím mužem a už vůbec ne jak si to budu před ním dělat. Musím, ale říci, že šlo o zkušeného muže a nedal mi moc prostoru na zakecání a celou dobu mě vedl. Bylo to poprvé co jsem se udělala jen při čtení vzkazů od cizího chlapa a to co se mnou vyváděl bylo úžasné. Dělat si to dvě hodiny v jednom kuse, to je věc, která by mě ani ve snu nenapadla, ale on mi nedal ani chvilku na vydechnutí a to bylo na tom to vzrušující. Dělalo mi dobře jak mě na dálku ovládal, dělalo mi dobře jak používal sprostá slova. Nic takového z domova neznám. Můj muž je moc něžný a velký mazel a toto bylo pro mě něco nového. Samotnou mě překvapilo jak mi dělá dobře, když se dostanu do rukou pořádného chlapa, který se mě na nic neptá a jde na věc. Škoda jen, že na něj nemám kontakt, ráda bych si to s ním občas rozdala i mimo hru