Silvestr na chatě

04.06.2012 08:41

 

Silvestr je za dveřmi a já se rozhodla, že se pochlubím s něčím, co vím jen já a moje kamarádka. Asi si tím vykoleduji VIP na těchto super stránkách, které chci manželovi a našim známým ukázat právě na té chatě, ke které se tento příběh vztahuje. Loňské vánoční prázdniny a silvestra jsme trávili u známých na jejich chatě. Můžíčci se rozhodli, že vezmou odpoledne děti bobovat, asi potřebovali vystřízlivět a tak to byla jejich dobrovolná akce :-) Slíbili jsme jim za to dobrou večeři a grog. Hurá konečně klid v baráku zaznělo v baráku, když všichni odešli. Já a kamarádka jsme měly odpoledne pro sebe. Večeře nám zabere necelou hodinku a tak jsme si otevřely vínko, posadily k tv a vychutnávaly si klid. Popíjely jsme víno, míchaný nápoj a cítily jsme se skvěle. V telce nic moc zajímavého nebylo a my se začaly bavit o sexu a našich sexuálních zkušenostech. U mě jich moc nebylo,  a to co ona vyprávěla jsem hltala se zatajeným dechem a pociťovala vzrušení. Najednou ani nevím, kde jsem vzala odvahu, přisedla jsem si na gauč vedle ní. Podívala se mi do očí, dech se mi zatajil, nálada zhoustla a ona se ke mě naklonila a vášnivě mě políbila. Byl to pro mě šok, ale na její něžnou hru jsem přistoupila, protože mě to moc vzrušovalo, cítila jsem vlhkost v kalhotkách. Lehly jsme si na gauč o ona ležela na mě a už jsme se hladily po celém těle, i když jsem žádné zkušenosti neměla, věděla jsem, kam mám sáhnout, po čem touží. Rozepnula mi pod elastickou košilí podprsenku. Něžně ji vytáhla a pak mi rozepnula košili. Začala mé vyvinuté ňadra lízat a kousat a já myslela, že umřu blahem. Chtěla jsem jí to oplatit a tak jsem ji povalila pod sebe a udělala totéž. Byly jsme už obě vzrušené maximálně a já ji ruku vsunula pod kalhotky. Zaúpěla, byla krásně vyholená a roztáhla jsem jí kundičku a hladila poštěváček. Už to nemohla vydržet a vrhla se na mě. Sundala mi rifle, svlékla tanga a lehla si na břicho a před hlavou měla mou kundičku. Nejdřív ji lehce olízla, pak si jazykem pohrála s poštěváčkem, během pár zasunutí jazýčka jsem měla silný škubavý pocit, který se rozléval do celého těla, ano měla jsem první orgasmus se ženou. Lehly jsme si na sebe a obě se navzájem lízaly. Její šťávičku jsem měla všude na rtech a ona skučela slastí. Vzápětí jsem si její klín přitiskla ještě blíž a ona prožila vyvrcholení a prosila, ať toho nechám, nebo se zblázní, v tom mi zasunula prst dovnitř, prohnula jsem se jako luk a začala se jemně pohybovat. Po chvíli jsem jí prst stáhla v křeči dalšího orgazmu, tak silného, že mi tekly slzy..Nic tak krásného jsem doposud neprožila a mám na to krásné vzpomínky. A když jsme pak skončily ani jedno o tom nemluvila, šli jsme dělat tu večeři a jen se na sebe usmívaly. Když dorazil zbytek osazenstva chaty obě jsme se je usmívaly a manželové nic nepoznali. Za celý rok o tom nepadlo ani slovo a letos jsme znovu pozváni a já mám smíšené pocity. Zážitek to byl opravdu zvláštní a příjemný a asi tuším co se stane až se manželé zase rozhodnou, že vyvětrají děti ;-)