Sex po telefonu

02.11.2011 20:03

Ahoj napíšu vám co jsem před časem provedl své partnerce. Můžete to pojmout jako hru, nebo jako překvápko, ale je pravda, že tu mojí to pěkně rozjelo. Napadlo mě to v práci, koupil jsem jednu SIM a strčil jí do starého telefonu co jsme měli doma, hodil ho na nabíječku a čekal na večer.  Večer jsem sisedl k PC a na amaterech napsal na sklo, že jsem žena, která si to chce udělat s někým po telefonu. Okamžitě jsem tam měl několik nabídek. Pak říkám přítelkyni co jsem udělal a že jí za chvilku zavolá nadržený chlap. Vynechám její protesty a údiv, ale nakonec, když zavolal zvedla telefon a začala si to s ním rozdávat po telefonu a já jí u toho lízal. Během chvilky měla tak krásně mokrou a nadrženou kundičku, že ... no jako návod pro ostatní by to mohlo stačit ;-)