Sen realitou

04.06.2012 08:34

    Ahoj holky v sobotu přišla řada i na mě v té vypečené hře o šlapce. Řeknu vám, že to co jsem prožívala před tím, bylo doslova peklo, ale peklo jsem přežila a nastala ona chvíle, kdy můj zákazník zazvonil na dveře. Musím pochválit muže, že vybral sympaťáka což mě uklidnilo. Začátek proběhl asi jako u všech ostatních, šel se vykoupat a já se zatím svlékla do spodního prádla. Odtáhla jsem ho do obýváku, protože jsem nechtěla zneuctít "lože manželské" To co následovalo pak nemůžu říct doma. Tak dobrý sex jsem si už dlouho neužila, ale to není tím, že by manžel nic neuměl, ale tím jak jsem byla vzrušená. doma mám dost často dosáhnout vrcholu, ale se zákazníkem mi to šlo jedna dvě a to několikrát za tu hodinu. Vzrušení bylo tak velké, že jsem poprvé v životě cítila, že jsem tak mokrá, že mi šťávička z mušličky vytékala sama ven. Nikdy se mi nestalo, že bych při dráždění prsty, cítila jak mám naplněnou mušličku vlastní šťávičkou. Možná, že to byl mokrý orgasmus to nevím, ale bylo to krásné. Zákazník byl dobře vybaven a znovu vlhnu, když si vzpomenu jak jsem si na něj nasedla a hluboce se napíchla na jeho nástroj. Ty dny hrůzy jsem v ten okamžik vymazala z paměti a byla ráda, že jsem našla odvahu. A co následovalo po jeho odchodu? Vášnivé, divoké a za posledních 9 let manželství to nejkrásnější milování s manželem. Sex se zákazníkem neměl chybu, ale milování s manželem s mužem ke kterému něco cítíte to prostě nejde popsat. Ten den jsem si opravdu užila.