Prošukaný víkend

04.06.2012 08:50

 

    Ahoj slíbil jsem, že se zde rozepíši o víkendu, který si vymyslela má žena. Jednou večer jsme seděli u venkovního krbu u nás na chatě a jak to tak bývá povídali jsme si o všem možném i nemožném. Během tohoto rozhovoru se mi manželka svěřila, že by se jí líbilo, kdyby s námi na chatu, někdy příště odjel ještě jeden muž navíc. Že by nám ráda sloužila jako kurvička, která musí podržet vždy, když na to mají pánové chuť. Musím přiznat, že se mi ta myšlenka a proto jsme se domluvili, že tento nápad zrealizujeme. Na netu jsme našli vhodného kandidáta a po předešlém setkání u sklenky a u pivka, jsme se dohodli že všichni tři vyrazíme. Cesta na chatu trvá zhruba 45 minut a dohodli jsme se, že pojedeme jedním autem. Náš nový kamarád, nebyl z našeho města, ale neměl to k nám daleko. Auto nechal u našeho domu a přesedl si k nám. Prvních 15-20 v autě jsme trávili všeobecnou debatou, aby řeč nestála. Řeč postupně přešla na téma, proč jedeme všichni na tu chatu a on se ještě jednou ujistil, jak to vlastně bude. Ano, když budeš mít chuť na sex, přijdeš ke mě a uspokojíš svou chuť, řekla mu manželka. Nebudeš tedy odmlouvat? S úsměvem se zeptal on. Na to jsem mu řekl, že bude, ale že na to nemá brát ohledy a všichni jsme se začali smát. A to platí už teď? Já, že chuť by byla a smál se. Manželka řekla, že ano, že už nám víkend začal a že to tedy platí a také se smála. Ona tě ta sranda přejde, řekl jsem si a zastavil u krajnice. Dívala se na mě a co se prý děje. Nic, pán na zadním sedadle má chuť, tak jsem ti zastavil, abys mohla přesednout na zadní sedadlo. Jen polkla a řekla, no hezký to to začíná a přesedla si dozadu. Než jsme dojeli na chatu obsloužila našeho kamaráda pusinkou na zadním sedadle. Po příjezdu a vybalení, přišla i má chvilka. Pak byl chvilku klid a jen jsme seděli venku a povídali si. Dohodli jsme se, že budeme večer grilovat a protože byl už začít s přípravou na grilování, zvedli jsme se a začali na tom pracovat. Manželka šla do kuchyně, že připraví maso, já připravoval gril a věci s tím spojené. Kamaráda jsem vyslal pro pivko, aby nám to šlo líp od ruky a dál se o něj nestaral. Po chvilce jsem měl připravené třísky a šel se podívat, kde se courá s tím pivem a ejhle... Přijdu do kuchyně a manželka je opřená o stůl a on jí tam sjíždí zezadu ... Aha, to bych mohl čekat, řekl jsem a nechal je dokončit rozdělanou práci. Přiznám se, že když jsem byl venku a čekal až to tam dokončí, vzrušila mě myšlenka, že tam oni teď píchají a počkal až přijde s tím pivem. Když přišel vystřídal jsem ho a šel za manželkou do kuchyně, když jsem k ní přistoupil a začal jí hladit zezadu na prsou, jen povzdechla a řekla, kluci jděte do háje, takhle to nedodělám :-))) ale to jí bylo prd platné a tak jsem si jí posadil na linku a ... Ještě během grilování jsme se každý obsloužili ještě jednou a večer po grilování už v ložnici proběhla normální trojka. Všichni jsme unavení usnuli v jedné posteli a tím byl první den uzavřen. To, že probuzení vypadalo stejně jako usínání asi ani nemusím psát, jen dopíši, že jsme se "probouzeli" dvě hodiny. Další den probíhal podobně, sekala se tráva, souložilo se, vařilo se, souložilo se, opalovalo se, souložilo se. Večer trojka, ráno trojka a před odjezdem trojka na rozloučení. musím říct, že kdybych tam měl být jen sám se svou ženou, tak bych to tolikrát nedal, ale možná, že vědomí toho, že mám jiného samce v baráku, mě donutila k osobnímu rekordu. Druhá stránka věci je i ta, že mě to vzrušovalo, že on si s ní může ... kdykoliv chce. Na závěr musím přidat i manželky pocity z víkendu. Samozřejmě, že jsme se pak bavili o tom jestli se jí to líbilo. Prý z toho měla zpočátku strach, jestli to vůbec zvládne, ale nakonec byla sama překvapená nad svým tělem. Prý byla neustále nadržená, nikdy nevěděla kdy to na někoho z nás přijde. Moc se jí líbilo, že "musela podržet", líbila se jí tato submisivní role. Prý si připadala jako naše kurvička a jen myšlenka, že musí zase na někoho z nás vystrčit kundičku a podržet mu, jí tak vzrušovala, že i když už měla dost, tak stejně jí zvlhla a chtěla ho tam zase.