Prošukaný víkend II.

07.06.2012 09:18

 

No dobrá slíbila jsem, že napíši o našem víkendu a sliby se mají plnit :-) Nebudu zacházet do podrobností a rozepisovat se o tom jak mi to kdo dělal, ale pokusím se popsat průběh našeho víkendu. Nebyli jsme první a ani poslední, kdo se nechal inspirovat tímto webem a protože se nám zamlouval nápad popsaný v povídce „Prošukaný víkend“ uspořádali jsme si ho také. (normální trojka je nudááá) ;-) Chata mých rodičů, kterou společně užíváme je zhruba půl hodiny autem od Varů. V pátek před15 hodinou, bylo potomstvo u rodičů a my mohli vyrazit. Třetího člena výpravy jsme naložili u Tesca na výjezdu z Varů, kde jsme si hned udělali nákup na víkend. (masíčko na gril, vínko a kluci si koupili pivko) Ještě jsme pomalu ani nevyjeli z Varů a už přišla řeč na program víkendu. Kluk, kterého jsme si našli na občasné úlety ve třech si nejspíš chtěl ujasnit pravidla a tak mu to manžel pro jistotu zopakoval. Rozumím-li tomu dobře, musíš nám dát vždy, když budeme chtít. Řekl Mirek s úsměvem na tváři a díval se na mě. Přiznávám, že tato neobvyklá situace mě pořádně vykolejila a já nevěděla kam se dívat a věřím, že jsem byla červená až na zadečku. Bylo hloupé nereagovat na otázku, ale tušila jsem kam s ní míří. Polkla jsem a řekla. No dobrá, tak tedy hrajeme. Asi si mám přesednout do zadu, že? Když nám pan řidič zastaví ??? Jinou odpověď jsem ani nemohla čekat. Koukám, že neztrácíte čas pánové … Byli jsme zhruba 5-10 minut od Varů kousek za hrází Březové. Přesedla jsem si a zeptala se. Jak to chcete, mladý pane? Myslela jsem, že bude chtít obsloužit pusinkou stejně tak, jak je to v příběhu, který nás inspiroval, ale on mi vzal vítr z plachet a řekl, že být vykouřený za jízdy v autě už zažil, ale nikdy prý nelízal za jízdy na zadním sedadle. Ehhhm uteklo mi z pusy a ten můj pitomeček za volantem se jen zasmál :-( No dobrá, stáhla jsem kalhoty, opřela se o dveře, jednu nohu dala na zadní opěradlo a druhou promotala někam k řadící páce a …. Přiznávám, že se mě ještě ani nedotkl a už jsem byla vzrušená. Moc místa tam nebylo, ale poradili jsme si :-) Všechno to pro mě bylo nové nezvyklé a tím i vzrušující. Jen ten pocit, že jim musím podržet byl pro mě velice vzrušující a tak se ani nedivím tomu, že jsem z pusy vypustila hlasitý vzdech hned na to co mi dal kalhotky nastranu a dotkl se pusou mé mušličky. Byla jsem opravdu hodně vzrušená a vůbec nevnímala okolí. Orgasmus na sebe nenechal dlouho čekat. Myslela jsem, že Mirek po něm skončí, ale on pokračoval až k naší chatě. Ze stavu dočasného bezvědomí mě probudil až manžel, když zastavil a řekl „děcka jsme doma“ Cože? Vyskočila jsem a pohledem z okna zjistila, že opravdu, že jsme už na chatě. Ty jsi … tos nám nemohl říct dřív? Dnes se tomu směju, ale jestli mě někdo pozoroval, tak asi nevěřil vlastním očím. Já rozcuchaná vykouknu z okýnka, pak se začnu rychle soukat do kalhot a … No muselo to být komické :-) Jen co jsme nanosili věci do baráku, přišel manžel a řekl. Jsem z toho tvého vzdychání v autě pěkně nadržený. Vytáhl ho z kalhot a zatlačil mi hlavu k jeho už stojícímu M. Nevím kde se tam vzal Mirek, ale najednou jsem měla u hlavy i jeho mužství a tak jsem musela pánům odlehčit. Následující hodinu vše probíhalo naprosto normálně, kluci připravovali gril a barák k bydlení a já maso a nějakou zeleninku. Myslím, že se na mě venku u grilu domluvili a přišli oba současně na nic se mě neptali odvedli si mě do pokoje, kde jsme si všichni tři užili. Hezky nám u toho vytrávilo a tak po rychlé sprše jsme šli rozpálit gril. Všichni jsme byli sexuálně uspokojeni, dlabali jsme dobré masíčko, popíjeli vínko a pivko a tak by se dalo říct, že nastala naprostá pohoda. Ještě než jsme se odebrali do baráku napadlo kluky, že by se jim líbilo, kdyby se mohli dívat na mou autoerotiku. Seděla jsem na zahradní houpačce a dělala si dobře před klukama, kteří seděli naproti. Hned po tom jsme odešli do ložnice, ze které jsem už ten večer vylezli jen, když byla pauza na pití :-) Kolem půlnoci jsme všichni tři usnuli vysílením v nějakém propletenci :-) Ráno mě probudila něčí ruka na, nebo spíše už v mé mušličce. Měla jsem zavřené oči a přemýšlela čí ta ruka je. Pootevřela jsem tedy očko, abych zjistila, kdo kde spí a čí tedy ty prsty v mé mušličce jsou :-) Byl to Mirek, manžel ještě spokojeně oddychoval :-) Začala jsem mu ho tiše honit pod dekou a pak si na něj přelezla, ale to během chvilky už probudilo i manžela. Asi nikdy nezapomenu na jeho reakci, když zjistil, co se vedle něho děje. Ty vole vy už zase šukáte? Pronesl udiveně a rozespale. Otočil se ke zdi a spal dál :-O No dobrá, když ti to nevadí, řekla jsem si a pokračovala (po ránu to mám nejraději) tak proč si to odpírat, že? Samozřejmě, že jeho chvilka přišla také, ale o chvilku později. Pán potřeboval dospat :-( Dopoledne se kluci překonávali a přišlo mi to, že závodí o to kdo víckrát :-) Naštěstí jsme byli domluveni, že na oběd si zajdeme do hospůdky, protože jinak bych neměla šanci ho uvařit :-) Vzhledem k tomu, že na druhou hodinu odpolední jsme očekávali příjezd rodičů a potomstva, končil náš prošukaný víkend společným obědem, po kterém manžel odvezl Mirka zpět do Varů. Přiznávám, že to byl jeden z nejhezčích zážitků za posledních x let. I když to tak nevpadá, ale já si odpočinula, odreagovala se a i zbytek soboty a neděle proběhl v naprostém klidu a pohodě. Manžel mě obletoval já jeho a měli jsme na sebe stále chuť a tak jsme si udělali v sobotu navečer procházku do nedalekého lesíka a tam …. ;-) Neděle byla bohužel deštivá a už jsme se nikam nedostali, ale večer jsme si hledali ve vaně klíšťata ;-) Konec mého vyprávění, bych věnovala autorům povídky o prošukaném víkendu, poděkovala jim za inspiraci a vzkázala všem párům, který mají k dispozici třetího do party, že to stojí za pokus ;-) Hezký den přejí I+T+M