Příběh, trochu jinak, než ho znáš, s dávkou fantazie…

04.06.2012 08:27

 

    Před několika lety jsme si s partnerem slíbili, že spolu budeme v dobrém i zlém. A jak život plynul, proběhla spousta krásných chvil, ale i těch zlých a opravdu velmi zlých, kdy jsme měli pocit, že již soužití není snad ani možné. Ale vždy se v nás probudilo něco, co nám řeklo, že může být ještě hůř a jsme mladí, teď mě napadá, že i neklidní a s velkou chutí do života. Musím říci, že rozhodně na rčení: „Co tě nezabije, dá ti sílu..“ je i ta špetka pravdy. A tak jak čas plynul, soužití pokračovalo.  Ať chceme, nebo nechceme a ať se snažíme sebevíc, přece jen se obvykle soužití přemění v ten nekonečný stereotyp a najednou začneme mít pocit, že život nějak rychle utíká a my od něj chceme něco víc… a teď nepíši o nějaké kariéře, ale  o poznání nových věcí, které najednou chceme urputně zažít.  Přesně tímto obdobím jsme začali procházet i my a kromě poznání nových věcí a míst a zemí jsme zatoužili prožít něco neobvyklého a nepoznaného ve společném nejintimnějším životě, co by nás posunulo zase o kousek dál a dodalo nám i více sebevědomí a poznání sebe sama.

    Tehdy to byl můj nápad, udělat něco neobvyklého v intimním životě. Měla jsem pocit, že sex s partnerem je sice hezký, ale tak nějak stále stejný. Nemohu psát, že nudný, to v žádném případě, kořenili jsme si ho používáním nejrůznějších pomůcek a sršeli nápady. Sex je pro mě jednou z důležitých a nezbytných součástí života a musím se zcela přiznat, že není nic krásnějšího než prožívat pravidelné vzrušení.  Chtěla jsem také po letitém vztahu zase zažít pocit, že přeci jen jsem ještě žádoucí a mohu se líbit mužům.  Možná jsem si chtěla i zvednout sebevědomí a možná zažít sex s jiným mužem a to naprosto „legálním“ způsobem.  Představa, že prožiji sex s jiným mužem za přítomnosti a pohledu svého partnera mě tak vzrušovala, že i když píši tento příběh, už mám pocit, že mě polévá vlna vzrušení a nejraději bych… ale to si dokážete domyslet…

    Přiměla jsem se oslovit partnera s nápadem společného focení s erotickým nádechem, které mělo být nejen vzpomínkou, ale možná při troše štěstí  plněním mé tajné touhy.  Oslovila jsem zcela neznámého fotografa, který měl webové stránky s těmito náměty. Den „D“ se blížil a já jsem měla pocit „divného“ napětí. Dojeli jsme na místo určení, byli jsme tam brzy. Posilněna sklenkou letité Whisky jsem pozorovala čilý ruch na domluveném místě setkání a nervozita ve mně sílila a bojovala jsem se strachem, jak to vše dopadne. Můj partner byl pln očekávání. Na místo setkání přicházel muž, nevýrazný muž, snad i působil nepříjemně a odměřeně. Domluvili jsme  se na podmínkách focení a šli k němu do ateliéru, kde začala příprava. Nejprve jsem se styděla, působila jsem až křečovitě. Ani nevím, co se přihodilo, ale najednou jsem byla zcela nahá a nevadilo mně, že se cizí muž na mě kouká. Měnila jsem pozice při focení bez jakéhokoliv studu a to podotýkám, že opravdu nejsem žádná modelka. Byla jsem vyzvána fotografem, abych předstírala, jak se sama vzrušuji… hladím po prsou a pomalinku sjíždím dolů do míst, kde jsem ještě před chvílí měla spodní prádlo… Opravdu moc mě vzrušoval pocit, že se sama vzrušuji a hledí na mě dva muži a to, že jeden byl neznámý, bylo o to více vzrušující. Všimla jsem si, že partnera to opravdu velmi vzrušuje a najednou se začal svlékat a přistoupil ke mně. Přestali jsme vnímat fotografa a začali si se sebou pohrávat. Dotýkali se různých míst těla, i těch nejintimnějších. Fotograf jen prohodil pár slov o tom, že tohle opravdu již dlouho nefotil a nejednou byl k neudržení a spoušť přímo cvakala k nezastavení. Tvář fotografa se měnila v lehce načervenalou, z čela si začal otírat pot a cosi mumlal o tom, že je to úžasné. Přestali jsme ho vnímat, líbali se a po celém těle, laskali, nevynechali jediné místečko. Měla jsem pocit, že opravdu se dostaneme až ke zdárnému konci a teď mám na mysli i k očekávanému vyvrcholení. Myslím, že jsme ani nepostřehli, že on již „odhodil“ fotoaparát. Všimla jsem si toho, až v okamžiku, když jsem cítila nějak moc dotyků na chodidlech a lýtkách, které pokračovaly výš a výš a rozhodně jsem cítila cosi tvrdého a pevného, čím se mě muž dotýkal.  Doteky fotografa pokračovaly do klína, v ono lůno (nemám ráda ty vulgární názvy pro tohle místo, byť to některé muže doslovně vzrušuje) až ke klitorisu a partner mě laskal po prsou.  Nejednou mě fotograf nepřipadal nepříjemný a  odměřený,  ale naopak charismatický. Začal do mě pronikat a partner mě hladil po prsou a líbal. Ani nevím, jak se to stalo, ale po chvilce se situace otočila a ten charismatický muž pozoroval s ohromným vzrušením vyvrcholení s mým partnerem a u toho mě laskal po celém těle a držel za ruku.

    Vše bylo však v režii partnera. Musím říci, že i tak není nad to, prožít sex se dvěma muži, kdy se oba věnují ženě najednou a ta spousta dotyků, které ani nejde vnímat, je neskutečně krásná… Snad tento zážitek nás naladil k stále dalším touhám po poznání něčeho nového a myslím, že mohu říct, že to bylo i naším „hnacím“ motorem v tom, zkusit něco dalšího.

    Po dlouhých diskuzích jsme se s partnerem někdy  před rokem poprvé odhodlali k návštěvě swingers klubu a věřte, že jsme prošli mnohými obavami, co to se vztahem udělá a zda prostředí v nás vyvolá nějaké extremní touhy a samozřejmě, jak ovlivní náš budoucí vztah. Dnes už mohu říci, že obavy byly zcela zbytečné, že když si vytyčíte pravidla a samozřejmě je dodržíte, tak pak se naplní zcela vaše očekávání. Hned při prvním vstupu do místnosti, kde se miluje více párů začnete cítit opravdu silné vzrušení a stav kdy vás při intimní chvilce pozoruje hned několik očí a dává najevo, zda se mohou přidat, či ne, ve vás vzbudí opravdu i ty nejbouřlivější nápady... Veškerý scénář je pak ve vašich rukou a ne znamená opravdu ne...

    Právě tato zkušenost nás posunula k dalším aktivitám a tou další byla netradiční - tantrická párová masáž. Proč tedy nezažít něco mystického? Na masáži jsme byli současně masírovaní dvěma ženami při tantrické hudbě a vůni orientu, včetně intimních partií a po očku se vzájemně sledovali. A mohu říct a snad neurazím pány, že doteky od ženy v nejintimnějších místech jsou zcela jiné a rozhodně stojí za to je poznat. Podotýkám, že nemám lesbické sklony. Ovšem tantrický orgasmus je jiný… intenzivní, dlouhý, bez jakýchkoliv nervových záchvěvů. Možná to opravdu je tím, že ženy znají sebe sama a také ví, co může vzrušit ostatní ženy, která místečka jsou více citlivá. Nic proti mužům, ale přeci jen je vzrušují trochu jiné věci než ženy. Ale jsem ráda, že jsem na „ně zaměřená“. Jednu věc bych opravdu vynechala a to ty vařící žínky, namočené v teplé olejové lázni. Já vím, právě ty patří do „rituálu“, prokrvují dno pánevní a uvolňují sexuální energii, ale taky rozproudí lymfu a hospodaření s tekutinami v těle, včetně okamžitého zvýšení ledvinových funkcí. Ale to bych nechtěla rozebírat, protože to bych začala psát zcela o něčem jiném. Přesto to byl uvolňující a příjemný zážitek a opravdu plánuji, že se tam vrátím, tentokrát na masáž od muže a bez partnera…

    To bylo jedno z přání… zrovna přemýšlím nad nějakým dalším… Vzpomněla jsem si na jednu příhodu, je to již dávno. Byla jsem na nějaké schůzi, nebo poradě a naskytla se možnost prožít „hezkou chvilku s jedním mužem“. Ta představa, že ve vedlejší místnosti sedí plno lidí a může dojít k odhalení, mě tedy naplňovala touhou a notnou dávkou adrenalinu a dokonce mě i neskonale vzrušovala.  Ta chvilka byla krátká, přesto dostačující, abych prožila něco neopakovatelného…A právě díky téhle příhodě si uvědomuji, že bych chtěla prožít něco podobného znovu… zažít neobvyklý sex na neobvyklém místě, s hrozbou odhalení od neznámých lidí (ne známých). Krátká chvilka ve výtahu, v převlékací kabince, vtrhnut do „cizí“ místnosti udělat si to a utéct, aby nás někdo neviděl…Vím, je to bláznivé. Taková ta místa jako příroda, bazény, moře, auto, to už není nic, co by bylo nové a také to raději přenechám mladším ročníkům. Nevidím, co je krásného na otlacích po senu, či kamíncích…byť je v tom trocha romantiky…

    Také bych chtěla znovu prožít chvilky se dvěma až třemi muži. Teď již píši jen o svých touhách. Já vím, je to strašné, ale přiznám se, že bez životního partnera. Cítím se trochu jako d…a. Jenže v přítomnosti toho s kým žijete, stejně stále převládá pocit neustálé kontroly nad tím, aby se neudělalo něco, co by narušilo soužití a vztah a tak byť to bude krásné, stále tam „visí“ ten pocit, co se stane za nějaký čas, kdyby to neproběhlo dle jeho představ, v jeho režii, ale dle mých. Jsem přesvědčena, že by to mělo důsledky pro vztah. Tentokrát bych to chtěla prožít třeba jinak, jen nevím, jak to popsat. Chtěla bych, aby to byli neznámí muži, ale zase na druhou stranu chci, aby byli známí, aby odpadl stud a trochu jsme věděli, co můžeme od sebe očekávat. Protože asi by mě to nebavilo s někým, kdo mně není sympatický, nebo mě nezná a neví, co mě vzrušuje.  Aby to byla taková hra, hra na seznámení třeba v baru, v nějakém městě, tedy jakoby plánovaně – neplánované náhodné setkání. Třeba do vlaku přistoupí muž, kterého chci vidět a dlouho jsem ho neviděla a začneme se spolu bavit, dojedeme na místo, vlak zastaví. Zajdeme na skleničku a pak  neplánovaně – plánovaně zajdeme do hotelu, kde se vše začne vyvíjet tím správným směrem. Pak mně muž zaváže šátkem oči a začne se mně věnovat a já najednou zjistím, že se mě dotýká více mužů, ale já je nevidím, ale cítím. Mám svázané ruce a nemohu si sundat šátek. Všichni se začnou věnovat mému tělu, ale já stále nebudu vědět, kdo je kdo…Jeden začne od stehen nahoru a druhý od úst dolů, až se sejdou na stejném nejcitlivějším vrcholku někde kolem poloviny mého těla. A proč zůstat jen u mazlení, budeme pokračovat dále. Pokud tam bude třetí, tak se může koukat a nebo se přidat k nám. Samozřejmě s cílem uspokojení všech účastníků a dosáhnutí vyvrcholení. Chtěla bych ležet a nechat se mazlit všemi  muži najednou, vlastně něco podobného jsem již zažila… ale tam byla přílišná aktivita a provokace  z mé strany. Teď bych to chtěla zažít z té druhé strany bez mé plné aktivity. A nechci kromě jednoho ty muže vůbec vidět, takže následně odejdou a já vlastně ani nebudu vědět, kdo mně pomohl k orgasmu.

    Asi to zní divně, ale je to myšleno tak, že něco naplánujeme, budeme vědět, kdo bude účastník akce, pak o tom nebudeme nějaký čas mluvit a pak muži naplánují tohle „náhodné“ setkání. Rozhodně v době, kdy to nebudu čekat… a stane se to pro mě překvapením…