Překvapení

04.06.2012 08:24

 

    Je o tom jak to dopadne když se mi něco povede. V týdnu jsem se s Monikou domluvil … tedy domluvil psali jsme si na icq a byla zase taková ta nadržená nálada tak jsem jí slíbil že když dá děti v sobotu odpoledne pryč a počká na mě v sukýnce doma zažije něco o čem sní. V pátek dopoledne mi přišla sms že děti budou u babičky a že sukýnka je připravená. V pátek večer sondovala ale byl jsem tvrdý a nic neprozradil. V sobotu po obědě jsem se zdekoval že jedu ještě za kámošem a že jsem hned zpět a aby se připravila a čekala mě v sukýnce. Netušila že jedu pro kámoše a ne za kámošem a tak si oblékla tričko bez podprsenky které si uvázala pod prsy a měla venku celé bříško. Později jsem zjistil že pod velmi krátkou džínovou sukní byla také naostro. Nepočítala s tím že bych s někým přišel. Proto také koukala když jsem se doma objevil s klukama navíc které ona nezná. Ahoj to je Honza a Radek … uděláš nám kafe my tu ještě něco probereme. Vzhledem k tomu že jsem jí na icq sliboval že jednou jí přepadnu a … s víc chlapama tak jí bylo jasné jaké překvápko jsem myslel a jen se usmála a řekla „hmm proberete jo?“ Její pohled byl jasný z očí jí koukalo něco mezi …“ Já tě zabiju ale stejně se na to těším“ A začala hrát tu hru se mnou 

    Další část pohádky píše Monika, takto to pokračovalo z jejího pohledu.... Udělala jsem 4 kávy a šla s ní do obýváku. Při pokládání šálků na stolek jsem se předklonila a ukázala všem těm třem samečkům mojí vyholenou kundičku. Martin si neodpustil poznámku „Ale copak se to na nás směje? Nechtěla by jsi s tím pomoct?“ řekla jsem že ano, a tak se Martin zvedl a jak jsem byla v předklonu, tak mi zezadu pohladil moji lasturku. „Neblázni!“ začala jsem, „já myslela pomoct s tou kávou a ne aby, jsi mě ošahával.“ „Ale jdi ty netýkavko, vždyť to chceš, ukazuješ tady na nás tu tvojí hebkou kundičku a budeš dělat drahoty?“ To už se zvedl i Honza s Radkem. „No tak ukaž nám jí, je vedro tak ti jí trošku provětráme, stejně tě Martin v týdnu zanedbává. Martin mě položil na sedačku a začal se jazykem dobývat do mé škvírky. Radek mi vyhrnul triko a začal mi hladově sát moje růžové bradavky trčící vzrušením. Honza vybalil svůj nástroj a dal mi ho do pusy. Kouřila jsem mu jeho ocas, co to dalo. Sála jsem mu jeho špičku až slastně hekal „přidej ty kurvičko, vysaj mi ho“ Martin mi roztahoval mojí kundu jazykem až jsem to nemohla vydržet. Vysával mi ji a ocucával poštěváček naběhlý vzrušením co to dalo. Teď už jsem současně kouřila Radka i Honzu. Vycucávala jsem jejich ocasy. Strkala jsem si je střídavě do pusy. Najednou mi Martin začal olizovat můj análek a dráždit ho prstem, nejprve jeden prst pak už i druhý a přitom mi ještě lízal kundičku. za chvíli jsem to už nevydržela a měla první orgasmus. Pak jsem si nasedla na Honzův ocas, zajel mi do kundičky tak rychle až jsem vyjekla. „Drž ty kurvičko ať ti tu kundu můžu pořádně vypíchat “ řekl Honza. Martin mi chytil mojí hlavu a cpal si jí do klína ke svému naběhnutému ocasu. Začala jsem zběsile kouřit Martina a honit Radka. Mačkala jsem jim jemně koule a střídala si je v puse. Řvali slastí, poté jsem cítila jak jim začíná v nich pulzovat. Jenže jsem chtěla, aby mě taky opíchali, chtěla jsem taky cítit jejich ptáky ve svojí jeskyňce. Říkala jsem jim počkejte ještě chci aby jste mě taky opíchali. Vyměnili se tedy s Honzou, který mě zběsile píchal mojí úplně vlhkou kundu. Nejdříve mi tam Martin strčil dva prsty a začal mě dráždit uvnitř a Radek sát poštěváček, do toho jsem kouřila Honzu to jsem už navydržela a byla podruhé. Pak si mě Martin napíchl na svůj ohon. Začala jsem kouřit Honzu, měl krásně naběhlého macka a já ho zasunula celý do pusy. Začal mě šoustat do pusy, a čím dál rychleji se blížil k vystříknutí. Radek mi zatím ojížděl kozičky. Křičela jsem vzrušením, ale ucpal mi pusu svým kokotem. Sála jsem mu žaluda a jeho dírku a cítila jsem jak mi pouští do pusy jeho nektar. Začal stříkat, tak že jsem to nestíhala ani polykat a tak zbytek semena mi vystříkal na obličej. Radek s Martinem si mezitím vyměnili pozici a oba mě šukali šílenou rychlostí. Když se Honza začal probírat ze svého orgasmu, tak mi rukou začal žmoulat můj poštěvák, pouštěla jsem jednu šťávu za druhou, pak mi strčil prsty smočené v mojí šťávě do pusy. Mezitím začal Radek stříkat, rychle jsem seskočila, abych mu ocas vysála, aby žádné semeno nebylo nazbyt. Ještě ty řekla jsem Martinovi, opřel si mě o křeslo a vrážel mi svůj klacek neuvěřitelně hluboko do kundičky začal zrychlovat, křičela jsem na něj „vystříkej se mi na zadek, chci to tam a tak mi stříkal na zadek a krásně to roztíral svým žaludem. Cítila jsem jak mi jeho teplé semeno stéká po zadečku na mojí pěkně vyšukanou kundičku. Všichni jsme ještě chvíli leželi, upocení a ušoustaní a pak kluci řekli, ať se jim někdy ozveme, že to zopakujeme a odjeli. Zatím se nám to zopakovat nepodařilo, ale pevně v to doufám