Podařilo se mi vyhnat nudu z ložnice

04.06.2012 08:33

 

S manželem řešíme již delší dobu problém v sexu, proto jsem byla ráda, že mi kamarádka poslala odkaz na tento web. Nápady na zpestření manželského sexuálního života tu jsou dosti bizárdní a na některé si netroufám, ale díky těmto stránkám jsem pochopila, že se musí rychle něco změnit nebo to bude konec našeho vztahu. když už i já si přála potkat pana úžasného a podlehnout mu, tak to je už hodně zle. Možná, že se někdy propracujeme i k hrám, které jsou zde popisované, ale zatím jsem se zmohla na vyplnění dotazníku díky kterému jsem se stala VIPačkou. Když jsem se dozvěděla o možnosti zachatovat si s manželem aniž by on věděl s kým si píše využila jsem asi jako první tuto příležitost a šla do toho. Myslím, že jsem udělala to nejlepší co jsem mohla udělat. To co jsem se dozvěděla bychom si do očí asi nikdy nedokázali říct a to podotýkám, že jsme spolu již 9 let. Nikdy svému muži neprozradím, že ona neznámá jsem byla já, ale s informacemi, které jsem ten den získala budu pracovat. Přiznávám, že pro mě bylo dosti velké překvapení a prožila jsem dost velké zděšení, když jsem zjistila, že můj muž má rád divoký a tvrdší sex. Naše milování bylo do té doby hodně konzervativní a slovo experiment bylo takřka tabu. No nic, na včerejšek jsem se tedy rozhodla, že udělám změnu a zkusím mu malinko vyrazit dech. Vše bylo už natolik pokažené, že jsem se toho nebála. Doslova už nebylo co pokazit. Procházela jsem internet a hledalo něco co je malinko perverzní a co bych zvládla i já. Našla jsem zajímavou povídku o fistingu a řekla si to by mohlo být ono. V drogérii koupila lubrikační gel a těšila se na večer. Večer jsem mu trochu s rozpačitostí pošeptala do ouška, co bych si přála zkusit. Nejdřív se na mě divně až udiveně podíval, ale pak souhlasil. Dlouho jsme se mazlili, asi abych byla víc uvolněná. Když jsem spočinula konečně na postýlce s doširoka otevřenými stehny, můj miláček si na ruku zodpovědně namazal silnou vrstvou lubrikačního gelu, mou, i tak hodně vzrušenou lasturku také. Jeho ruka se celým tím mazáním jen leskla. Hned toho využil a pomalu mi své prsty zasunoval do vagíny. Šlo to poměrně dobře, byl opatrný a rukou pomalu otáčel, až ve mě byl celý až po zápěstí. Napětí, které jsem pociťovala bylo opravdu velké a to jsem ještě netušila, co mě čeká. Miláček jak do mě vklouzl, tak i vyklouzl a znovu pomalu dovnitř. Přiznám se, že se mi nožky třepaly, ale můj přítel mě už nechtěl nechat vydechnout a začal mi lízat poštěváček, který tím jak jsem byla hodně roztažená, trčel nad mou lasturkou a jen čekal kdo ho pohladí. Pomalu zasouval ruku do mé už uvolněné mazlavé vagíny. Dalo by se říct, že otáčivým pohybem ji do mě spíš našrouboval. Dýchala jsem zhluboka a snažila se uvolnit ještě víc. Napětí i vzrušení stále stoupalo, až se dostavil i mokrý orgasmus, který ruku takřka vyprskl z mého lůna. Na poprvé se nám ji nepodařilo dostat moc daleko, ale určitě to budeme trénovat. Teď už vím, že jsem normální holka, která se dokáže uvolnit a zase si užít milování. Když ten večer bylo po všem manžel byl jako vyměněný, znovu měl tu svou jiskru v očích a zase po dlouhé době jsem usínala v jeho pevném objetí. Tímto příběhem chci moc poděkovat za tyto stránky a za nezištnou práci admina.