Pod dekou

04.06.2012 08:48

 

    Ahoj nevím kdo s tím přišel jako první, ale já jsem to včera zkusila poprvé. A o čem je řeč? O tom hraní pod dekou. Řeknu vám, že to byl docela adrenalin :-) a že se mi to 2x vymklo kontrole. Manžel seděl ve svém oblíbeném křesle, které je před sedačkou a já ležela na sedačce za ním. Po chvilce hlazení jsem zjistila, že přestávám vnímat děj Kolji a že začínám cítit dost velké vzrušení. Znáte to začala se hrnout jedna vlna za druhou při které vám projede tělem a hlavně v podbřišku to příjemné brnění. Musel jsem na chvilku přestat, ale po chvilce jsem v tom pokračovala, protože vzrušení bylo tak velké, že mi to prostě nedalo. Ty co to už zkoušely mi dají jistě za pravdu, že pokud chcete být nenápadná, musíte to dělat hodně pomalu, aby se nehýbala a nešustila deka. A právě to bylo to, co se mi na tom tolik líbilo. To zdlouhavé a pomalé hlazení mě přivádělo do stavu, který se už déle nedal vydržet. Už jsem prostě musela ... Prostředníček jsem silně přitiskla na poštěváček a rychle kmitala jen tím prstem (celou rukou jak jsem zvyklá to nešlo) Orgasmus na sebe nenechal dlouho čekat. V poslední chvilce jsem si jen řekla" Ježíši co teď" Stiskla stehna k sobě a se vši silou se snažila v sobě zadržet hlasitý projev mého orgasmu. To se mi sice povedlo, ale bylo to tak silné a tak jsem se snažila nevyjeknout, že jsem se z toho zakuckala :-) jako bych špatně polkla :-))) Manžel se na mě otočil, díval se na mě jak kuckám a řekl mi "co blbneš, se mi tu udusíš" Jo nebyl od pravdy daleko. Opravdu jsem se málem udusila, jen kdyby tušil co bylo příčinou mého zakuckání:-) Když jsem to po chvilce rozdýchala, myslela jsem si, že by toho experimentování mohlo dost a položila ruce nad deku, ale věřte tomu nebo ne. Vlhko v mém klíně, motýlci v břiše a hlavně pravidelné cukání v mé mušličce mě přesvědčilo, že bych mohla tu ruku dát ještě jednou pod deku. Druhé kolo bylo úplně stejné, jen s tím rozdílem, že dokončení jsem už neriskovala v obýváku, ale odběhla si do koupelny dokončit to tak jak jsem zvyklá, rychle, rytmicky a s použitím obou rukou. Z koupelny jsem se už nevracela na své místo. Zaklekla jsem před manželem, vytáhla mu ho ven a vzala si ho do pusy. Doslova jsem ho přepadla. Na jeho udivenou otázku, co děláš? Jsem jen odpověděla, že nic aby si toho nevšímal, ale že jsem dnes hrozně nadržená. To ho asi pěkně rozrajcovalo, protože jsem během chvilky měla plnou pusu jeho šťávičky. Pamatuji si, že jsem mu nedala šanci, aby mi z té pusy utekl a brala jsem ho pěkně rychle, pevně ho svírala mnula mu kulky a mačkala prostatu. Bylo to přepadnutí, které se mu moc líbilo, celou dobu mi opakoval jo krásně kouříš, líbí se mi když jsi takhle nadržená. Dala jsem mu zhruba čtvrt hodinky na zotavenou, klekla si před něj a začala si jí znovu hladit a říkala mu, že jsem stále nadržená, že chci být jeho nadržená děvka aby si ho koukal postavit a pořádně mi to udělal. To ho opravdu vydráždilo na tolik, že jsme během chvilky pokračovali. Byl jak utržený od vozu, vzal si mě jak potřeboval a píchal tak krásně divoce, že si už ani nepamatuji, kdy to bylo u nás takhle divoké. Byl to moc hezký večer a za to vše vděčím nápadu o kterém jsem si zpočátku myslela, že to je hloupost a to je to hlazení pod dekou. Ještě po sexu mi manžel řekl, že jsem dnes byla úplně jiná, že na mě tu nadrženost doslova viděl, že ho vzrušoval ten můj chtíč a že to bylo moc hezké. Je mi 40 let s manželem jsme už 20 let a pochvalu, že se mu to líbilo jsem už dlouho neslyšela. Závěr? Nebudu mu prozrazovat čím to bylo a už se zase moc těším, až bude v televizi pořad, který ho zaujme natolik, že nebude vnímat co se děje za ním ;-)