Oslava narozenin

04.06.2012 08:55

 

Ahoj, je to 14 dní co jsem se rozešla se svým přítelem a proto se tu klidně pochlubím se svým zážitkem. O prázdninách jsem s přítelem jela na oslavu narozenin jednoho z jeho povedených kamarádů. Byla to parta opilců stejně jako on a mě se tam moc nechtělo. Sliboval, že tam budou manželky ostatních a tak tam nebudu sama. Mé připomínky, že tam jedu s ním a tak jaká sama? Nebral v potaz, bylo mi jasné jak to dopadne. Všichni se tam sežerou a já budu muset sedět, koukat na jejich ksichty a poslouchat jejich opilecké řeči. Oslava se konala na chatě jednoho z nich, byla to malá chatrč u Ohře. Byla na samotě a tak mohli hulákat jak se jim zachtělo. No a jak jsem tušila tak se také stalo. Už v devět večer byli všichni na mol a to včetně jejich manželek. Nikam bych nejela, kdybych věděla co jsou ony zač. Nevím kolik bylo hodin, ale už se začalo stmívat, když jim došel sud a tak se rozpoutala akce na zajištění dalšího chlastu. Někdo z nich se dovolal na někoho, kdo by jim sud přivezl, že si ho prý půjčí někde v hospodě. To byla vítězná zpráva, kterou jsem asi po 20 minutách doslechla. A ano. Po další zhruba půlhodince přijelo auto a z něj vystoupil kluk, který z kufru začal tahat sud. V duchu všeobecného nadšení, přitáhli toho kluka k ohni a hned dej si také ... nechtěl, že je tam autem ... tak tu můžeš zůstat nééé. Vysvětlujte něco opilcům. Přeparkoval tedy auto a že chvilku posedí. Nenapil se, ale zůstal, aby ochutnal pečené maso a jen zíral na tu zvěř. Když dojedl přisedl si ke mě a říkal, že kouká, že tu jsme jediný dva střízlivý. Příjemně se s ním povídalo a bylo to poprvé co jsem se ten večer začala bavit a i se zasmála. Přítele vůbec nezajímalo, že se tam celou dobu bavím s cizím chlapem. Někdy kolem jedné ráno to začalo všechno odpadat včetně mého přítele. Váleli se všude kolem ohně a zůstali už jen tři, kdo ještě neopadl. Zaujatě si vyprávěli ani nevím co, stejně jim nebylo rozumět. Můj příjemný společník řekl, že už pojede a že mi děkuje za hezké a milé povídání. I já mu poděkovala a řekla, že ho doprovodím k autu. Zvedli jsme se a šli k autu, které stálo asi 150 m od chaty. Když jsme zmizeli ve tmě, ucítila jsem jak mě chytil za ruku a jen řekl, aby jses nebála. Bylo to příjemné protože mě za ruku nikdo nevedl už pěkných pár let. Když jsme přišli k autu ani jeden z nás na nic nečekal a vrhli jsme se sobě do náruče. Nikdy jsem nebyla žádnému ze svých partnerů nevěrná, ale dlouhodobý nedostatek citů, něhy a vlastně všeho mi zatemnil mozek a nic jsem neřešila. Během chvilky jsem stála bez kalhot opřená o kapotu auta, měla roztažené nohy a chtivě nastavovala svou nadrženou kundičku, která se těšila až mi ho tam zasune. Chytil mě za boky a já cítila jak do mě zasouvá své tvrdé mužství, nejdříve přirážel pomalu, ale pak začal zrychlovat a přitvrdil v přírazech. Já si položila hlavu na auto a vychutnávala si jak mi to dělá. Chtěla jsem, aby si se mnou hrál a úplně se mu podala. Po chvilce mě otočil a posadil na auto, zvedl mi nohy, které mi držel nahoře daleko od sebe. Bylo super být takhle roztažená a nechat se píchat. Teď si to asi vychutnával i on. Pomalu do mě zajížděl, hezky hluboko a zase pomalu až skoro ven. Pak najednou na mě promluvil a řekl mi líbí se ti to být tahle píchaná? Ano šeptla jsem. Chceš být moje zlobivá kurvička? Tím mi malinko vyrazil dech, ale i tak jsem šeptla, že ano. Nevím co mi v hlavě přecvaklo, ale začala jsem mluvit i já na něj. Jsem tvoje zlobivá kurvička a chci abys mě pořádně opíchal, šeptla jsem já. Na to on přidal na síle a rychlosti a začal mě zase divoce šukat. Chceš pořádně vyšukat, chci, chci dělej, dělej. Stáhl mě z kapoty auta a položil se na zem já se na něj posadila a nasedla mu na jeho tvrdého ptáka. Pořádně jsem dosedla abych ho cítila úplně celého v sobě. Přitiskni si tu kundu pořádně, řekl mi a chytil mě za boky. Udělala jsem tak a začala na něm jezdit jak smyslu zbavená. Během chvilky jsem cítila, že to dlouho nevydržím a zapřela se mu rukama o ramena. On přestal přirážet a nechal jen na mě abych si tempo řídila sama. Jen mě provokoval a dráždil dalším mluvením. Dělej pojď ty děvko šukej se pořádně, ano jsem tvá děvka a chci se udělat .... Byl to krásný orgasmu, který byl umocněn tím, že ve stejný okamžik, kdy mi v kundičce začalo škubat, ucítila jsem jeho teplou dávku semene jak do mě stříká. Ještě chvilku jsem na něm seděla a nechala se hladit. pak jsem ho políbila a řekla, že budu muset zpět. Zvedla jsem se z něj oblékla kalhoty a odešla. Už jsem ho nikdy neviděla a ani nevím kdo to byl. Vím jen těch pár věcí co mi prozradil během našeho povídání, ale víc jsem mluvila já, takže nevím skoro nic. Byl to můj nejhezčí a nejintenzivnější zážitek za posledních pár let.