Obětí velmi povedené hry

04.06.2012 08:53

 

Dnes jsem se stal obětí velmi povedené hry na zákazníka a čekající profesionálku na privátu. To že se to má uskutečnit jsem věděl cca. od čtvrtka. Nutno podotknout, že jsem ani jednoho ze zúčastněných v životě neviděl a byl jsem kontaktován přes amatéry, kde jsem spíš pro zvědavost registrován asi 5 let a veškeré nabídky setkání jsem vždy nějak odmítal.  No zkrátka, abych to zkrátil ve stanovený předem domluvený čas jsem přijel do jednoho většího Severočeského města, kde jsem se setkal s mužskou polovičkou páru. Tam jsem dostal instrukce a cca. za hodinu jsem obdržel textovku, že se mohu dostavit na předem určenou adresu. Inu dorazil jsem a byla ve mne malá dušička. Po otevření dveří tam na mne čekala velmi příjemná osoba opačného pohlaví a myslím, že na tom v tu chvíli byla asi hůř než já. Do podrobností nikomu nic není, ale chci jen říct, že to pro mne byl jeden z nejintenzivnějších zážitků, které jsem ve svém prozatím 37 letém životě zažil. No byl to prostě mazec. Přeji hodně úspěchů a nových nápadů na těchto stránkách. Už je mám v oblíbených a budu průběžně sledovat. (Podpis nebudu zveřejňovat)