Nechala jsem se šmírovat

04.06.2012 08:51

 

Můj příběh bude krátký. Jsem žena, která zde může jen závidět ostatním ženám, které si mohou užívat se svými partnery. Já bohužel takového chlapa nemám a tak můj příběh bude vrcholem mého experimentování, vrcholem něčeho čemu by se dalo říct sex ve více lidech. Před pěti lety jsme se nastěhovali do našeho baráčku, který sice ještě nebyl dodělaný, ale už se v něm dalo bydlet a nám se nechtělo už platit nájem v paneláku. V pátek k nám na víkend přijela kamarádka s manželem. Můj muž byl do sobotního rána v práci a tak první noc jsme trávili jen ve třech. Jak jsem již napsala domeček byl ve stádiu dokončování a tak ony dveře byly staré dveře, které jsme tam dali dočasně. Koupelna se nedala zamknout a tak tam manžel udělal jen takový háček, aby se dalo zevnitř dveře uzavřít. Ve dveřích chyběl zámek po kterém tam zůstala jen velká díra. Manžel kamarádky si z toho dělal srandu, že večer až se půjdeme koupat, bude mít pípšou a kam se prý strkají peníze. Všichni jsme se tomu zasmáli a tak nějak pokračovali. Kamarádka šla uspat dceru, které tenkrát bylo něco málo přes rok a já řekla, že se zatím zajdu osprchovat. Myslela jsem, že už na to zapomněl, ale asi mu to vrtalo v hlavě a tak, když jsem odcházela do koupelny znovu se zeptal kam má strkat ty peníze. Trochu mě zamrazilo v zádech, když se na to zeptal, ale pak jsem ze srandy řekla, že den je to zadarmo. Zavřela jsem za sebou dveře od koupelny a řekla si, že dám raději přes kliku ručník, ale když jsem se svlékala slyšela jsem jak za dveřmi vrzla dřevěná podlaha a do dnes nechápu co mě to napadlo, nechápu sama sebe, ale hlavou mi proběhla myšlenka na to, že on mě pozoruje a přiznám se, že mě ta myšlenka pěkně vzrušila. Asi proto, jsem sundala ten ručník z té kliky a položila si ho vedle vany. Cítila jsem že se na mě dívá a vzrušení bylo tak silné, že jsem cítila svírání v krku, cítila jsem jak mi buší srdce. Byla jsem si téměř jistá, že tam je. Klekla jsem si do vany a začala s běžnou hygienou. Během sprchování jsem myslela na to, že mě pozoruje a byla jsem tak vzrušená, že jsem si sedla na kraj vany čelem ke dveřím. Musel mě mít jak na dlani. Roztáhla jsem nohy a namířila si sprchu na mušličku, během chvilky, ale opravdu chvilinky jsem měla dva rychlé a orgasmy. Když bylo pro, zase se probral mozek a já si říkala co jsem to udělala, ale i tak jsem byla vzrušená spokojená. Bála jsem se vyjít z koupelny a když jsem vyšla ven, tak on se na mě podíval tak, že bylo jasné, že tam byl. Myslím, že jsem byla červená i na chodidlech. Nikdy jsme o tom nemluvili, navštěvujeme se do dnes a je to naše tajemství. Jen jednou si neodpustil vtip, který jsem pochopila jen já a on. Bylo to, když k nám přijeli a my měli už nové dveře. On jen poznamenal, že ty staré dveře byly hezčí a měly něco do sebe. A zase si počkal na mou červenou barvu na tváři. Ano styděla jsem se, ale v mém sexuálním životě to je asi nejsilnější zážitek