Na vodě

04.06.2012 08:37

 

    Ahoj máme partičku se kterou jezdíme v létě na vodu a můj příběh je právě z vody. Asi to nebude žádný román, ale když se dívám z okna na to počasí, zavzpomínala jsem si na léto. Jako každý večer i tento se sedělo a popíjelo se. Pánové se tak rozjeli, že nevěděli kdy jít spát. Rozloučila jsem se s tím, že už mi padají oči a šla spát. Zachumlala jsem se do spacáku a pomalu usínala, když jsem zaslechla rozepínání sousedního stanu. Aaa už jdou také spát, pomyslela jsem si a snažila se usnout, dřív než se vrátí ten můj "opilec" do stanu. Jenže než se mi povedlo zabrat uslyšela jsem ze sousedního stanu podezřelé zvuky .... Jj je to tak Jirka a Jana (vymyšlené jména) si to tam rozdávají. Sice se snažili být potichu, ale i tak jsem jasně slyšela jeho přírazy a její tiché vzdechy. Ani nevím čím to bylo, že mě to tak vzrušilo, ale začala jsem se hladit na mušličce a poslouchala jejich vzdechy. Jak to dopadlo psát nemusím, ale věřím, že by Jirku potěšilo, kdyby věděl, že tu noc uspokojil současně dvě holky :-) Můj orgasmus přišel ve stejnou chvíli jako u Jany .... Pak jsem spokojeně usnula a ani nevěděla, kdy se má druhá polovina vrátila do stanu.