Mé první s velkým "M"

04.06.2012 08:49

 

Jsem normální, tedy spíš menší holka. Snad proto jsem se vždycky obávala velkých předmětů, hlavně těch, které by se případně měly zasouvat do patřičných otvorů. Můj partner, ale i ti předchozí byli co do velikosti penisu průměrní a mě se zdálo, že je to tak dobře. Sexuální život jsem měla vcelku uspokojivý a dalo by se říct, že nic jiného jsem ani neočekávala. Proto nechápu proč jsem si napsala na lísteček muže s velkým M. Nevím, asi to byla zvědavost. Můj dočasný milenec navenek působil spíš subtilně, když se však odhalil, poněkud mi spadla brada. Jeho penis byl skutečně nadprůměrný. Trčel si tam v přítmí pokoje, celý naběhlý vzrušením, krásný a plný očekávání. Nejdřív jsem myslela, že to nerozdýchám a že bude brzy po slibně se vyvíjejícím večeru. Můj dočasný milenec si mého zděšení nemohl nevšimnout. Ptal se, jestli je něco špatně a já blekotavě odpověděla, že ani ne. Už nevím, jestli mi srdce bušilo víc vzrušením nebo obavou co se bude dít, ale hrdinsky jsem se vrátila k mazlení. Snad to bylo silným vzrušením, snad se stal zázrak, ale jeho obří penis vklouzl do mého nažhaveného otvůrku jako nic. A protože jsem k milování prozíravě zvolila polohu nahoře, mohla jsem si korigovat pohyby i intenzitu průniků. Byl to hodně zvláštní pocit. Nejen, že jsem cítila uvnitř silné a klouzavé tření, ale i napětí. To asi jak se extrémně roztahovaly stěny mé kupodivu elastické vagíny. Uvnitř mě bylo cosi velkého a bylo to opravdu velmi krásné. Čím jsem si byla jistější, že to ustojím, tedy usouložím, tím víc se stupňovalo mé vzrušení, až jsem explodovala v mega orgasmu a zalila svého macka notnou dávkou svého sekretu. On měl na břiše loužičku a já věděla, že mě ještě čeká můj partner který zatím tiše sledoval, jak si užívám toho velkého macka. Nakonec to byl nejpovedenější večer mého 32 letého života.