Mé čekání na privátku

04.06.2012 08:43

 

Můj lísteček zněl takto: Chci zažít jaké to je když na privátek za ženou přijde úplně cizí muž a ona ho musí uspokojit. Chci abys mi zajistil pro mě cizího muže neukazoval mi ani jeho foto a on v domluvený den přišel a zazvonil u mě na dveře. Chci aby byl z jiného města a chci abys zajistil i jiné prostory než u nás doma. Přijde já si ho odvedu do ložnice vytáhnu mu ho z kalhot a udělám mu to pusou. Pak hned odejde. Možná že budu potřebovat čas na prvotní odbourání strachu a tak mi dej na tuto akci max. hodinu. Víc zákazník nedostane a já také ne jinak bych si s ním jen povídala a k ničemu nedošlo. Znám se )

Den D nastal a já se přesunula do bytu, který si manžel pro tento účel půjčil. Sedla jsem si do obýváku a čekala. Napětí mi svíralo krk a cítila jsem bušení srdce, ale na druhou stranu jsem cítila jak vlhnu v rozkroku. Čekala jsem asi deset minut a pak najednou zvonek ... Hrozně jsem se toho zvonku lekla a pomalu se sunula ke dveřím. U dveří stál muž věkem asi jako já možná o malinko starší, ale ne o moc. Nebyl to žádný hezounek, ale ani žádný šereda prostě normální chlap. Pozdravil a řekl jestli může dál. Asi jsem stála jako opařená, že se takhle zeptal. Musím říct, že on stresem vůbec netrpěl, protože sotva si svlékl bundu a zul boty, zeptal se kde je koupelna, že by se rád osprchnul protože teď seděl přes hodinu v autě. Jen jsem pípla tady a ukázala rukou. Znovu jsem si sedla do křesala snažila se uklidnit roztřáslé nohy. Vylezl ven úplně nahý ... prostě mi vůbec nedal šanci zamlouvat a oddalovat. Zeptal se kam si zalezeme a já mu ukázala na ložnici. Posadil se na postel a řekl ... tak pojď už se těším. Klekla jsem si před něj a vzala mu ho do ruky. Okamžitě se postavil a tak jsem si ho vzala do pusy. Asi po minutce mi řekl jestli bych se mu nechtěla trochu svléknout alespoň do spodního prádla. Byla jsem úplně mimo a vůbec neprotestovala. Nikdy jsem po 5 minutách od prvního pozdravení žádného muže nekouřila a tak to byl pro mě zážitek, který mi malinko zatemnil mozek. Svlékla jsem se a začala ho kouřit, vůbec jsem nevnímala to, že se natočil tak, že mi dosáhl na mušličku. Sáhl mi pod kalhotky a řekl ty jsi krásně mokrá. Jen jsem přikývla, že jo, že o tom vím a měl pravdu kalhotky jsem měla úplně promočené to se mi nikdy nestalo až tak hodně. A najednou přišla ta jeho hláška, která mě dostala. Ty jsi pěkná kurvička potřebuješ pořádně ošukat co? To není v plánu, řekla jsem mu. Nekecej chceš to tak jí na mě vystrč, abych ti tam mohl zasunout toho nadrženého čuráka. Jeho dominance mi nejdřív vyrazila dech, ale na druhou stranu se mi líbilo jak se mnou zachází. Nenechal mu už nic říct a vysmekl se mi postavil se za mě odsunul mi kalhotky a strčil mi ho tam. Pevně mě držel za boky a tvrdě mě šukal. Jo mrdej mě prosím. To bylo jediné na co jsem se zmohla, abych mu řekla. Ano ošukal mě jako šlapku a já mu celou hodinu držela. Pak se oblékl řekl mi díky bylas dobrá a byl pryč. Než odešel poprosila jsem ho, aby neříkal mému muži, že došlo i na sex. Jen se usmál a mrknul na mě. Na otázku manžela tak co dobrý zvládlas to? Jsem odpověděla, že ano a že to byl zajímavý zážitek. Večer jsem mu vyprávěla jak jsem ho kouřila, ale další jsem si už nechala pro sebe. S manželem jsme pak prožili úžasný sex on byl nadržený z toho, že jsem se dotýkala cizího muže a já byla nadržená z toho, že jsem si takhle užila s cizím mužem, že jsem mu podržela jako opravdová děvka a že mě svým způsobem ovládl, nebo znásilnil. Bylo to úžasné jak se mě neptal a rovnou zasunul. Díky za tyto stránky protože bez nich by tento sen byl na věky jen můj sen. Dnes je to už krásná realita.