Má první trojka

04.06.2012 08:39

 

    S manželem jsme se rozhodli,že si jednou uděláme pěkný večer a odpočineme si tak od všedních dní, ale tentokrát to zkusíme ve třech. Manžel našel druhého kluka a nastal den "D" Vykoupala jsem se,pečlivě oholila kundičku na úzký proužek chloupků nad ní,navoněla jsem se parfémem a oblékla si dráždivé černé prádlo sestávající se z poloprůhledného černého krajkového topu s podvazky a stejných tang s pouhou šňůrkou mezi půlkami zadečku.Ještě punčochy s krajkou nahoře a černé lodičky na jehlovém podpatku a byla jsem připravena na kouzelný večer. Příprava byla dokonalá, ale já tak v pohodě nebyla. Mělo to být poprvé ve třech a já z toho byla natěšená, ale i nervózní. Manžel mezitím namíchal bavoráky a pustil hudbu. Když manžel viděl,že je má sklenka prázdná ihned mi namíchal další pití,protože dobře věděl,že když mám mírnou opičku jsem nadržená a velmi vášnivá milenka. Ozval se zvonek. Manžel šel otevřít.Vrátil se s cizím mužem řekl mi:“tohle je Petr, Petře tohle je Zuzka moje manželka.“Koukal na mne takovým zvláštním pohledem a já se asi pěkně červenala,protože můj obleček zakrýval opravdu velmi málo a tak si v podstatě mohl prohlédnout celé mé tělo. Podal mi ruku a manžel ho posadil naproti mně do křesla. Nervozita udělala své a jsem odešla do koupelny kde jsem si na sebe vzala župan. Vrátila jsem se zpět, manžel nalil Petrovi bavoráka a povídali jsme si. Mě také udělali pití a tak jsem si řekla,no co aspoň se ožeru a bude mi to fuk. Někdo z nich navrhl,že by jsme si mohli zahrát karty. Souhlasila jsem. Připravili se karty a o co že budeme hrát. Nakonec se dohodlo,že kdo prohraje musí splnit jakýkoli úkol který mu dá ten co vyhrál. Asi díky opilosti jsem si vůbec neuvědomila s čím jsem souhlasila! První jsem prohrála já a výherce Petr mi řekl že si mám sundat župan. Sundala jsem si ho a v tu chvíli mi bylo jasné jakým směrem se celý večer bude ubírat, ale vlastně proto tam byl, tak co ... Vyhrála jsem a tak jsem snad abych je uvedla do rozpaků,dala oběma za úkol svléknout se do naha. Oba poslechly a já jsem spatřila Petrův penis napolo ztopořený,který byl větší než penis mého muže. Docela mne ten pohled vzrušil. Prohrála jsem a manžel mi dal za úkol vyndat si ven prsa. Zaklesla jsem košíčky topu pod prsa a ukázala tak své pěkné tvrdé dvojky se stojícímu bradavkami. Koukala jsem zvědavě mezi jejich nohy co to s nimi udělá a je fakt, že oběma už pěkně stály. Další hru vyhrál Petr a rozhodl se přitvrdit, protože mi dal za úkol kouřit jeho penis. Koukla jsem na manžela, co on na to a on jenom přikývl. Klekla jsem si před Petra vzala jeho tuhý klacek do ruky, trochu ho pohonila, stáhla předkožku a začala jsem olizovat fialovorudý naběhlý žalud. Po chvilce jsem ho pustila do pusy a začala ho divoce kouřit. V tu chvíli jsem cítila jak mi tepe v podbřišku a kundička začíná silně vlhnout. Ozvalo se dost a tak jsem si s uslintanou pusinkou šla sednout na své hrací místo. Další hru vyhrál manžel a dal mi za úkol že je budu kouřit oba. Stoupli si přede mne a nastavili své ocasy před můj obličej. Vzala jsem do každé ruky jeden klacek a začala je honit a střídat ve své mlsné tlamičce. Pak jsem je dala žaludy k sobě a snažila se je do kouřící pusinky dostat oba. Musela jsem pusu hodně otevřít, ale nakonec jsem přece jenom kouřila dva ocasy najednou. Když se nabažili kouření sedli si každý na své místo a začala další hra. Vyhrála jsem já a tak jsem dala Petrovi za úkol aby mi lízal mou nadrženou kundičku. S chutí se vecpal mezi mé nohy,odhrnul na stranu proužek látky a dal se do divokého lízání již dost mokré pičky. Olizoval mi celou kundičku, pak se soustředil na stojícího pošťováka a když se kundička pod hřejivými dotyky jeho jazyka rozevřela zasunoval jazyk do dírky, kterou poctivě vylizoval. Petr se najednou mezi mými stehny postavil a bez varování vrazil svůj ocas až na dno rozlízané kundičky, která ho velmi ochotně přijala. Začal mne divoce šukat a mne představa toho jak mě před manželem, který na to kouká šoustá jiný muž hodně vzrušovala. Hekala jsem abych manželovi ukázala jak mi cizí čůrák dělá dobře! Manžel,ale již nechtěl být pouze nečinným divákem a tak přistrčil svého z předchozí podívané na kámen ztvrdlého čůráka k mé puse a dožadoval se kouření. Samozřejmě že jsem mu ráda vyhověla a vychutnávala jsem si tak oba jejich ocasy v sobě. Za chvilinku jsem dosáhla prvního orgasmu. Petr za mne vyjel a hladil mou orgasmem se stahující dírku a manžel hladil a dráždil mé prsy. Manžel navrhl abychom se přemístili do ložnice a tak jsme tam šli. V ložnici mi sundali kalhotky a lehly si do postele tak že nechali místo mezi sebou. Lehla jsem si a do každé ruky jsem vzala jednoho čůráka a začala je honit. Oni se sklonili a každý mi začal lízat jedno prso a cucat rozdrážděné bradavky. Když se nabažili honění,začali mne na střídačku v různých polohách šoustat. Stále jsem měla jednoho čůráka v kundičce a druhého v mlsné pusince, až jsem pomalu ztrácela přehled kdo je kdo. Měla jsem za sebou již několik orgasmů, ale kluci byly jako neúnavné sexuální mašiny! Když jsem se na manželovi ocitla na koníčka, což je moje oblíbená poloha, strčil mi Petr svůj ocas do pusy a nechal se ode mě kouřit.Pak ale své péro vyndal a přemístil se za mne. Zastavil mne v šukacích pohybech a zatlačil na má záda tak,že jsem si musela lehnout na Michala.Tím jsem na něj vystrčila svou mokrou dírku obsazenou Michalovým čůrákem. Petr přiložil žalud na okraj naplněné kundičky a začal se pomalu tlačit do mé dírky. Chvilku to trvalo,ale za chvíli byl ve mně až po koule a já se sama začala pohybovat abych si vychutnala najednou dva čůráky ve své hladové a mrduchtivé kundě. Měla jsem ji tak plnou jako nikdy a ještě ten pocit že mne jako svou děvku prcají dva muži způsobil, že jsem měla orgasmus během chvilky a takový jako snad nikdy. I kluci toho však už měli dost a tak ze mne vytáhly své pruty a poručili mi abych si sedla na okraj postele. Posadila jsem se oni si přede mne stouply a já jim začala honit a kouřit tvrdé a na výstřik se připravující ocasy. Střídala jsem je poctivě v pusince, ale oni už chtěli stříkat a tak mi své ocasy vzaly z rukou a začali se sami honit před mým obličejem. Vyplázla jsem jazyk a čekala na semeno. Občas jsem některý z žaludů olízla. “Už jsem!“zařval Petr a z jeho čůráka vyletělo semeno přímo do mé otevřené pusy, další velké výstřiky se rozprskly o můj obličej. Když mne takto zasemeněnou viděl manžel začal také stříkat. I on se pokoušel trefit do otevřené pusinky, ale spíš se trefil na bradu,nos a mezi oči. Vzala jsem vystříkané ocasy do rukou a vysávala z nich poslední kapky semene, které jsem hladově polykala. Potom jsem si jejich žaludy rozetřela semeno po svém obličeji a prsou a nakonec jsem je už zcela zvadlé očistila svým mlsným jazýčkem. Ještě chvilku jsme odpočívali,ale pak se Petr zvedl, oblékl manžel ho vyprovodil. Pak se ke mně vrátil do pelíšku,povídali jsme si o naší první trojce a to nás tak vzrušilo,že jsme se ještě jednou vášnivě pomilovali. Od té doby jsme se nějaký čas s Petrem pravidelně scházeli, ale když se oženil, tak jeho návštěvy u nás přestali. Když by se tu našel někdo podobný kdo by měl na takové hrátky chuť neříkám že není možné se poznat.