Hráli jsem si na nevěru

04.06.2012 08:40

 

Ahoj můj příběh je o hře, kterou jsme s manželem našli na tomto webu. Hra se jmenuje nevěrný a nevěrná. Máme k sobě pár se kterým se scházíme a společně milujeme, ale nikdy jsme neměli oddělený sex. Všem se nám líbil nápad s hrou na nevěru a tak jsme se domluvili, že si tuto hru zahrajeme. Malinko jsme jí upravili. Princip byl stejný já si měla domluvit tajnou sexuální schůzku s mužem z druhého páru a žena z druhého páru s mým mužem. Dali jsme si na to 14 dní s tím, že se po 14 dnech všichni čtyři sejdeme v restauraci na kávě a navzájem si prozradíme, kdy k tomu u koho došlo. Nikdy jsem nemusela řešit otázky typu, kde jak, aby nás nikdo neviděl, co říct doma a po návratu dělat, že se nic nestalo. Přiznám se, že již tajné plánování bylo velice vzrušující a dobrodružné, ale také se přiznám, že jsem zvýšila svou ostražitost vůči muži. Za jiných okolností by to bylo deprimující hlídat svého muže, ale tentokrát to bylo dovolené a tím i zábavné. Prozradím, že se to povedlo  jim i nám. Jeho ostražitost byla také na maximu a tak nebylo možné si vymyslet zdržení v práci a nebo nákupy. Navíc jsem si to chtěla i užít a nechtěla jsem jen rychlovku někde v autě. Z těchto důvodů jsem si vzala v práci půl dne dovolené. Děti byly ve škole a manžel v práci. Z jeho strany nehrozí, aby během práce přišel domů a tak byl čistý vzduch a měli jsme zhruba 4 hodiny času na tu povolenou nevěru. Opravdu největší vzrušení jsem cítila noc před tím. Večer mi přišla smska a v ní stálo už se těším na zítra. Nemohla jsem usnout, ráno jsem vystřelila z postele a v práci byla jedna z prvních. Nadešla hodina odchodu z práce ... přiznávám, že jak jsem vyšla ven projelo mi tělem vzrušení jaké jsem už dlouho nepoznala. On čekal s autem za rohem a během chvilky jsme byli u nás doma. Okamžitě po tom, co za námi zaklapl zámek dveří, vrhli jsme se na sebe ještě na chodbě. Dopolední milování s "cizím" mužem bylo tak zvláštní vzrušující a vášnivé, že nám ten čas utekl tak rychle, že jsme ani nevěděli jak. Tím by mohl můj příběh končit, ale je tu ještě dohra a to ta, že se musím tvářit tak, aby manžel nic nepoznal. Povedlo se, ale byla to dřina, chvilkami jsem mu to i chtěla říct. Večer u televize jsem se i přistihla, že se usmívám, ale jak jsem řekla zvládla jsem to. No i druhá dvojice si to prý užila a také si vychutnali ten adrenalin z hledání vhodné příležitosti. Další hru, kterou si chceme společně zahrát je ta stolní co jsme si na tomto webu našli. Moc se nám líbí stejně jako se nám líbí nápady zde