Fotky pro manžela

20.09.2012 12:24

 

Dřív jsem chodila na tento web každý den a to několikrát, ale dnes už sem nahlédnu jen zřídka. Dřív se tu každý den něco dělo, ale dnes …. :-( Asi se už v Mostě nic neděje a možná proto jsem se rozhodla poslat sem můj poslední zážitek. Můj manžel je kandaulista a já věděla, že mu udělá radost, když se nechám nafotit někým cizím. Má představa byla taková, že se nechám nafotit a večer u sklenky vína se s tím pochlubím doma. Máme „rodinného přítele“, který k nám občas zajde na trojku a s tím jsem se na facebooku domluvila. Pochopitelně, že tento kamarád nebyl proti, když jsem ho požádala o jeho pomoc při focení. Vyčkali jsme na vhodné počasí a vyrazili kousek za město. Zvláštní bylo, že i když mě onen kamarád viděl nesčetněkrát nahou i dnes jsem se styděla :-) Ale i přes stud jsem se začala pomalu svlékat a on mě fotil. Během chvilky stud vystřídalo vzrušení a já se začala víc a víc odvazovat. Focení tak pomalu přešlo z fáze aktů u stromu do pozice „má uatoerotika na dece“ Tam se mi to povedlo dotáhnout až do úplného konce a když jsem se probrala a otevřela oči uviděla jsem kamaráda, jak vedle mě klečí honí si ptáka a tiše sleduje. Řekl mi promiň, ale jsem z tebe pěkně nadržený a pokračoval v honění. Chtěla jsem se mu odměnit za jeho snahu při focení a tak jsem si řekla, že mu malinko pomůžu a jeho tvrdého ptáka vysvobodila z jeho dlaně a přesunula do své pusinky. Nedalo mi to moc práce a i můj fotograf měl hotovo a tak jsme se oblékli a šli si každý po svém. Večer …. víno, mlsání na stole a povídání. Zvednu se a zasunu do TV flešku na které mám ty fotky. Miláčku něco jsem dnes provedla …. Co? No byla jsem úplně nahá před cizím chlapem, nechala jsem ho, aby se díval jak si hraji se svou kundičkou. Nedalo se nevšimnout si, že se mu v trenýrkách začalo zvedat mužství a já zapla prohlížení těch fotek. Pomalu se na obrazovce střídala jedna fotka za druhou a on mi říká, že jsem pěkná kurvička, když se takhle svlékám před cizím chlapem a na to já, že ano a že si zasloužím aby mi pořádně vyšukal tu mojí nadrženou kundičku. A jak jsem řekla tak se i stalo. Nastal krásný a divoký sex. Když bylo po… prohlíželi jsme si ty fotky ještě jednou a on mi řekl, že jsem mu tím udělala velkou radost a že mi to tam moc sluší. Pochopitelně, že se i zeptal na to, kdo stál za foťákem a když se dozvěděl neříkal nic a jen se smál, že mu to vytmaví až se uvidíme. O odměně pro fotografa jsem mu řekla až u druhého čísla, aby měl zase důvod trestat svou neposlušnou čubičku :-) Dnes už počasí na přírodu není, ale s kamarádem se domlouvá druhé kolo u nás doma, chci mu udělat ještě fotky z koupelny a z obýváku v prádýlku a kozačkách (to se do lesa nehodilo)