Cesta vlakem

04.06.2012 08:52

    Ahoj nejsem moc zdatná spisovatelka, ale prozradím vám, co se mi povedlo letos v létě. Každý den dojíždím do práce vlakem. V létě o prázdninách cestuje ráno jen málo lidí a vagony jsou poloprázdné. Předpověď hlásala hezké počasí, proto jsem vyrazila jen v kratší sukni. Seděla jsem uprostřed vagonu skoro sama, jen o pár sedadel dál seděl starší pár. Ani nevím co mě to napadlo, ale začala jsem se hladit po stehně. Nejdřív jen tak, jako byste se chtěli poškrábat, ale za chvilku už jsem se hladila víc a víc u mušličky, až jsem se dotkla jí. Sama jsem nechápala jak jsem během chvilky zvlhla a jak mi prst, kterým jsem si kroužila kolem vchodu do mušličky vklouzl dovnitř. Bylo to tak příjemné a vzrušující, že než jsem dojela do cílové stanice, měla jsem za sebou krásný a silný orgasmus. Asi největší problém byl, když přišla ona slastná chvilka. Zadržet v sobě vzdechy, aby mě neslyšel onen pár, který cestoval ve stejném vagonu, to byl opravdu nadlidský výkon :-)