Čekalo mě velké "M"

04.06.2012 08:36

 

    Manžel mi prozradil, že už vybral toho s velkým M. Nevím, co mě to napadlo, ale zeptala jsem se co je to velké M :-) A on že 22/6, jen jsem polkla a řekla si, že se to do mě nemůže vejít :-( A tak mě napadlo, že to budu muset zkusit. Začala jsem po bytě chodit s pravítkem mého syna a přeměřovat co by tak mohlo mít tloušťku 6 cm :-) A našla jsem, byla to malá nerezová termoska :-) Jediná problém byl v ostré hraně na víčku, ale ten jsem vyřešila tím, že jsem přes ní dokola nalepila průhlednou pásku a bylo po ostré hraně. Bohužel se mi nepovedlo na ní natáhnout kondom a tak jsem jí pořádně vydrbala :-) a těšila se na večer do koupelny. Nejdřív jsem si jí musela ohřát pod teplou vodou protože byla pěkně ledová :-) a pak jsem jí celou namazala gelem položila na zem a začala si na ní zlehka nasedat. Úžasné vešla se a já se nemůžu dočkat až nedejde den D a nebude to termoska, ale pravé M. Ještě jsem před sebe položila telefon a natočila si jak se to do mě pomalounku zasouvá a až budu chtít manžela pořádně vykolejit, tak mu to ukážu ;-)